MTÜ LoovHA: “Vali loovharidus – valid rõõmsa lapse!”

MTÜ LoovHA: “Vali loovharidus – valid rõõmsa lapse!”

Kuidas su annetus aitab? »

7 annetust 40.04 / 30 000.00 €

Vali sobiv pank:

Swedbank

Kasuta allolevaid andmeid internetipangas püsimaksekorralduse sõlmimiseks.

Saaja nimi: LOOVHA MTÜ

Saaja konto: EE162200221060863480

Selgitus: annetus (püsimakse)

Viitenumber: 00570000070000000007

Mine

SEB

Kasuta allolevaid andmeid internetipangas püsimaksekorralduse sõlmimiseks.

Saaja nimi: LOOVHA MTÜ

Saaja konto: EE391010220261149224

Selgitus: annetus (püsimakse)

Viitenumber: 00570000070000000007

Mine

LHV

Kasuta allolevaid andmeid internetipangas püsimaksekorralduse sõlmimiseks.

Saaja nimi: LOOVHA MTÜ

Saaja konto: EE507700771002537075

Selgitus: annetus (püsimakse)

Viitenumber: 00570000070000000007

Mine

Nordea

Kasuta allolevaid andmeid internetipangas püsimaksekorralduse sõlmimiseks.

Saaja nimi: LOOVHA MTÜ

Saaja konto: EE281700017004328098

Selgitus: annetus (püsimakse)

Viitenumber: 00570000070000000007

Mine

Kuidas su annetus aitab?

Kuidas su annetus aitab?

Projektide fookuses on: laste koolirõõm; loovalt õpetamine; õpetaja ameti populaarsus; koostöö kooliga seotud osapoolte vahel; Riikliku Õppekava üldosa väärtuste mõistmine ja omandamine.

2017 aastal toimuvad:

Seminar „RÕK-i üldpädevused: Miks õpetada? Miks õppida?“ (24.04). Anname õpetajatele ja õpilastele võimaluse koos arutleda üldpädevuste õpetamise üle.

Suvekool „Õpetajate emotsionaalne koostöö, eneseväestamine“ (27-28.06). Pakume õpetajatele võimalusi töö-, vaimse tervise- ja loomeressursside hoidmiseks.

Noorte hariduseksperiment (12.-18.07). Algatame laiemat avalikku arutelu, et ühiskond hakkaks tuleviku vajadustele vastava kooli poole liikuma. Valmib dokumentaalfilm ja rahalistel võimalusel saatesari.

Seminar „Tänapäeva kool kui kogukonna väärtuste kujundaja“ (01.12). Vahendame kooli ja kogukonna koostöö kogemusi.

Kujundava hindamise õpikogukonna tegevuse ja projektide juhtimine. Kujundava hindamise seminar 27. oktoobril 2017 Rakveres. Käsiraamatu väljatöötamine.

Waldorfpedagoogika Seminari kolleegiumi töö, tutvustame Waldorfharidust, koolitame õpetajaid.

 

http://loovharidus.ee/

Facebook “Loovus on praktikas”

40.04 / 30 000.00 €
  • Eraisikute annetused

Siin kuvatakse alates juunist 2014 organisatsioonile tehtud annetusi.

Preemiapunktiannetused kantakse organisatsioonidele üle kaks korda aastas - detsembris ja juunis.

Tagasivaade LoovHA juuni ja juuli tegemistele

25.07.2017

LoovHA on olnud toimekas nii juunis, kui juulis. Juunis toimus MTÜ LoovHA Suvekool kõikidele kooliga seotud osapooltele (juht, õpetaja, lapsevanem) teemal “Õpetajate emotsionaalne koostöö – eneseväestamine” ning 12–18.07. viisime läbi noorte hariduseksperimendi Villeveres. Lugege altpool lähemalt ja saage osa osalejate tagasisidest! Tutvuge meie uudistega, mida soovime teiega jagada ning meie edasiste tegemistega hariduse vallas!

  • 27. ja 28. juuni toimus ilusas mereäärses külas Karepal, MTÜ LoovHA Suvekool kõikidele kooliga seotud osapooltele (juht, õpetaja, lapsevanem) teemal “Õpetajate emotsionaalne koostöö – eneseväestamine”. Ruumi ja aega oli nii kuulamiseks, ise kogemiseks, inimeseks olemise ja hariduselus toimuva üle arutamiseks, kui lõõgastumiseks! Käsitletavad teemad olid: inimene -  väärtused ja väärtustamine; märkamine, kuulamine, kehtestamine, koostöö; eurütmia; loovus; eneseväestamine. 

Tagasiside osalejatelt räägib enda eest:

Aitäh nende superlahedate päevade eest. 

Te olete uskumatult tegusad ja lahedad!!!!

Loodetavasti tuleb sarnaseid üritusi veel ja veel!!!!

Olen 25 aastat olnud õpetaja ja arvasin, et ega ma siit enam midagi uut ei saa aga ma sain nii palju, mida kaasa võtta: praktilisi võtteid igapäevatööks; uut vaadet elule, inimesele, oma enda kehale; hingekosutust ja uut jõudu!

  • 12–18.07.2017 toimus endises Villevere Põhikoolis 7-päevane hariduseksperiment 16-le noorele vanuses 15-20. aastat Ideaalse koolimudeli loomiseks.  Noortele olid toeks hariduseksperdid ja inspiratsioonikülalised. Toimusid haridusteemalised arutelud, üheskoos leiti eeldused tuleviku kooli kujunemiseks. Esitasime küsimusi: kuidas koolisüsteemi paremaks muuta?;  kuidas mina õppida tahaksin?; millises keskkonnas mina õppida tahaksin?; millise õpetaja juures mina õppida tahaksin?; mida mina õppida tahaksin? Alustasime küsimustele vastamiseks vajalike oskuste arendamisega: õppisime töötama kujutluspildiga, seadma eesmärke ja ökonoomselt kasutama oma tahtejõudu. Mõttetreeningute raames õppisid nad ennast väljendama ja teisi kuulama, teemat fookuses hoidma ja keskenduma. Neid jt. enesejuhtimise oskusi õppides ja harjutades liikusime iga päevaga edasi Ideaalse koolimudeli loomise suunas. Viimaseks päevaks oli sündinud ideaalse kooli mudel nelja kooliga seotud osapoole seisukohast vaadatuna: õpilane, õpetaja, direktor ja lapsevanem. 

Eesmärk on selle eksperimendi kaudu algatada laiemat avalikku arutelu, et ühiskond hakkaks tuleviku vajadustele vastava kooli poole liikuma. Meie andmetel arutlesid Eestis esmakordselt tulevikuhariduse teemadel noored sellises mahus, korralduslikus vormis ja keskkonnas. Laagris toimunu filmiti üles dokumentalistide poolt.

Jätkutegevused:

Valmib dokument Ideaalse kooli mudelist, milles on sõnastatud hariduse eesmärk; Ideaalse kooli vaimne ja füüsiline keskkond; ideaalse õpetaja portree; takistuste ja lahenduste analüüs; kooli nägemus nelja osalisega: direktor, lapsevanem, õpetaja, õpilane. Noored, minnes tagasi oma kooli, oma kogukonda, tutvustavad seal laagris sündinud ideid ka teistele. Nii elab ja areneb alustatu koolides ja kogukondades edasi. 

Koostöös filmistuudioga Rühm Pluss Null valmib Villevere hariduslaagrist dokumentaalfilm. Rahaliste ressursside olemasolul on kavandatud saatesari. 

2018.a. veebruaris viime laagris osalenud noortega läbi Tallinna Ülikoolis seminari kõikidele kooliga seotud osapooltele. Ning see on alles algus, kontakt ja koostöö ei lõpe!

Näeme perspektiivis, et koostöö noortega kujuneb järjepidevaks, mida valmistatakse ette aasta või kahe jooksul, et kutsuda kokku uued noored oma ideedega. Ka meie eksperimendi nimi – Ideaalne koolimudel – tähistab järjepidevust: on ju ideaal see, mille poole püüeldakse igavesti. Kui ideaalist saab igapäevasus, vajab inimene uut ideaali, et oleks mille poole liikuda, et oleks, kuhu areneda. 

 

Lõigukesi laagris osalenud noorte tagasisidest:

7 tegusa päeva jooksul vestlesime haridusest, selle väärtuslikkusest ning murekohtadest, tegime improteatrit, otsisime läbi meditatsiooni ja helirännaku minapilti, kuulasime huvitavaid külalisi, sh ka külalist haridusministeeriumist, musitseerisime öösiti lõkke ääres ning tegime algust ideaalse koolimudeli koostamisega. See nädal valgustas mind tohutult, sest leidsin endale mõttekaaslastest sõpru, kellega koos on lihtsalt imeline olla ja arutleda maailma üle. Uskumatu kui lähedaseks võivad saada inimesed nii lühikese aja jooksul. Te olete mulle niii kallid kõik ning ootan edaspidist väga! See on alles meie suure ettevõtmise algus. Varsti kuulete ja näete meie tegemistest rohkem!  

Eelmine nädal läksid mööda üks mu elu imelisemad 7 päeva, kus noored gümnasistid panid oma mõtted kokku ja lõid Ideaalse kooli mudelit. Kui mõtlemine ära väsitas, sai mängida vahelduseks pi pinksi, käia end rabajärves kastmas, teha lõket ja improda laule kitarri saatel. Ühine vaim ja eesmärk sidus meid kiiremini, kui kunagi varem ja leidsin endale sõbrad, kes jäävad südamesse igavesti! Aitäh teile, mu kallid!

Kuulake Villevere laagri intervjuud Õhtulehe otse eetri kanalis:

https://www.facebook.com/Ohtuleht/videos/10155035069057933/?hc_ref=ARQADljBOjdzC77Vh7guwmEuNP00RsNnB2eOfowoQ0G0bZV9594ZgPXna-IgalhVink&pnref=story

 

  • Eelteatena anname teada, et sügisel on tulemas kõikidele kooliga seotud osapooltele (juhtkond, õpetajad, lapsevanemad, haridusametnikud) kaks seminari:
    • Kujundava hindamise õpikogukonna raames toimub järgmine kujundava hindamise kogu päeva seminar 27. oktoobril 2017 Rakveres. Loome eeldused kujundava hindamise rakendamiseks nendes üldhariduskoolides, kes soovivad kujundavale hindamisele üle minna, kuid puuduvad peamised teadmised, alustamise praktilised tegevused. Loomisel on lihtsalt kasutatava ja praktilise kujundava hindamise käsiraamatu välja töötamine kujundavat hindamist praktiseerivate koolide kogemustel.
    • Seminar 24. novembril 2017 „Tänapäeva kool kui kogukonna väärtuste kujundaja“. Seminari eesmärgiks on vahendada kooli ja kogukonna koostöö algatamise kogemusi ja tärganud koostöö hoidmise viise, mis annavad mõlemale osapoolele julgustust ja inspiratsiooni.

 

  • Meil on rõõm teatada, et 02.12.2016 Tallinnas toimunud ja MTÜ LoovHA poolt korraldatud kujundava hindamise seminari salvestustest on valminud video.


Video ja mõned tunnistuse näited on üleval LoovHA kodulehe (loovharidus.ee) avalehel (meie tegemised, kujundava hindamise töögrupp) ning ka Youtube keskkonnas: https://www.youtube.com/watch?v=1AwYkZG_X5Y&t=58s

Kutsume teid vaatama ja infot jagama oma pere ringis, tuttavate, kolleegide seas!

 

Kõigi meie projektide fookuses on hariduselu puudutavad ühiskondlikud probleemid, nagu: õpetaja ameti populaarsus ja töörõõm; laste koolirõõm ja -õpimotivatsioon; loovalt õpetamine ja loovate pädevuste õpetamine; koostöö kõikide kooliga seotud osapoolte vahel.

Tegutseme selle nimel, et lapsed oleksid koolis õnnelikud, omaksid õpirõõmu, et nende ainukordsus ei kaoks!

Seisame loova toimimise eest. Loovalt toimimise keskkonnas hoolitakse iga inimese isiklikust arengust ning seal kantakse edasi elu toetatavaid väärtusi. Väärtusi, mis viivad meid elus edasi tervete ja rõõmsatena, olles teadlik sellest, kes ma olen ja mida tehes ma olen õnnelik. 

Leiame, et loov toimimine saab toimida keskkonnas, mis on: pingevaba, turvaline; seal kasutatakse õpirõõmu/õppima innustavaid tehnikaid/õppemeetodeid, õppeaineid lõimitakse omavahel; on toimiv koostöö haridusasutuse siseselt - juhtkonna/õpetajate/lastevanemate/laste vahel ning ka toimiv koostöö haridusametnike,-poliitikute, haridusasutuse juhtkonna ja õpetajate vahel (et oleks loodud tingimused, mis võimaldavad rakendada õppekavades ettenähtud loovaid, õpirõõmu tekitavaid õppemeetodeid; et oleks olemas tugi õppekavade elluviimiseks); loovalt toimimise keskkonnas kasutatakse õpioskuste mõõtmise süsteemi, mis lähtub õpilase isiklikule arengule ja toetab seda. 

Iga annetust LoovHA projektidele kasutatakse selleks, et tegeleda ülaltoodud küsimustele lahenduste leidmisega läbi korraldavate praktiliste tegevuste nagu: seminarid, Suvekool ja laagrid, kuhu kaasame kõik koolidega seotud osapooled.

Ka sina saad aidata! Oleme tänulikud iga toetussumma eest. Ükski annetus ei ole liiga väike!

Liitu meie uudiskirjaga, http://loovharidus.ee/kontakt/ ja oled parimal viisil kursis meie tegemistega.

 

Heade soovidega!

MTÜ LoovHA

loovharidus.ee

Tagasi